Monday, November 23, 2009

Konvo Master...!!!

Tiba-tiba aku terkenang konvo master aku..huhuhuhu..time tu aku dapat merasakan susahnya nak dapat second degree nih..hahahah..asal2 nyer nak stop jaa tahun pertama buat master, tetapi setelah di brain wash oleh supervisor aku..then baru laaa aku bangkit semula....nak tau sapa supervisor aku..hahahha....yang dihormati Assoc. Prof. Dr. Md Roslan Hashim, beliau yang bertanggungjawab mem "brain wash aku"..hahahha...aku mmg betui2 give up time tu...apa-apa pun aku amat berterima kasih dan berhutang budi pada beliau...kerana beliau sudi menerima aku sebagai pelajar beliau dan banyak mencurah ilmu-ilmu pada aku...sepanjang hampir 3 tahun pengajian master...baru aku sedar yang aku ni memang tak pandai urus masa dengan baik dan tak pandai merancang sesuatu perkara...huhuhu..insya Allah...akan aku berbetulkan ini semua...

3 comments:

  1. Bangga ada sahabat mcm nta...
    Moga terus berjaya untuk PhD...

    ReplyDelete
  2. baru tau Zaki ada kat USM la ni.kdayah igt mai jauh dr Klate semata-mata kenduri Firdaus n ramzi.. heheh..slmt berjuang..adik2 smua dah sambung..tinggal senior Fizik hangpa kat rumah sorang ni yang tak sambg2 lagi..dulu ada peluang, ada pulak kekangan..doakan dia jugak berjaya

    ReplyDelete